، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
abolfazlabolfazl، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
abolfazlabolfazl، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
abolfazlabolfazl، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

مامان سایه وابوالفضل

خدا یه نینی دیگه

1393/9/5 10:28
نویسنده : سایه
216 بازدید
اشتراک گذاری

آخ جون یه نی نی دیگه

زن عمو سمانه تو شکمش نی نی داره ...ابوالفضل  داداآرشام یه آجی یا یه داداشی دیگه گیرشون می یاد...من چقدر خوشحالم...اون دست وپای کوچولو...لباسای کوچولو...خدا فکر کن...ولی این نینی از همین الان خیلی ناز داره...جواب ازمایش 100 نشون داده زن عمو و عمو رو کمی نگران کرده ...ولی چیزی نیست آخه جواب آزمایش جیگر طلای مامانی 52 بوددکترم گفت واسه اطمینان یه سونوگرافی انجام بده که دادم و وجود آقا ابوالفضل مامانی تایید شد...من میگم دختره...وقتی نامزد بودم مامانم ازکویت واسه م سوغاتی کلی لباس دخترونه نوزادی آوردوقتی ازدواج کردم باردار شدم اولین بچه م دختر بود که 2 روز بعد از اینکه فهمیدیم دختر و کلی خوشحال شدیم سقط شد تو 20 هفتگیگریهبعد از 6 ماه که خدا ابوالفضل بهمون داد اون لباسا رو نگه  داشتم که تن بچه م کنم جنسیتش معلوم که شد متوجه شدیم که پسر همه رو نگه داشتم ...حالا یه حسی بهم میگه نینی زن عمو سمانه دختره بخاطر همین دیشب که خونمون بودن یه جوراب شلواری کوچولوی خوشگل دادم بهش تا اولین نفری باشم که بهش هدیه میدم ...خدا فکر کن محبتبوس دوست دارم

پسندها (1)

نظرات (0)