، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
abolfazlabolfazl، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
abolfazlabolfazl، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
abolfazlabolfazl، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

مامان سایه وابوالفضل

همدم تنهایی هام ابوالفضل

1393/6/4 19:24
نویسنده : سایه
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان بابا های مهربون.....مسافرت بودم چند روزی نبودم ....اینترنت هم که ماشاالله یه روز در میون قطع...ابوالفضل باباباش رفته بیرون از فرصت استفاده کردم اومدم یه سر بزنم ....چند روزی ابوالفضل اسهال داره گلاب به روتون...غمگینهرکاری می کنم که یه تکه موز بهش بدم نمی خوره...باباش موز با شیر مخلوط کرده ریخته تو پاکت شیر اول فکر کرد شیر یه کم خورد دید مزه داره دیگه نخورد التماس و خواهش من و باباش اثر نکرد ...گفت دردر باباش گفت شیر بخور ببرمت دردر نخورد دوباره ریختم تو سرنگ بهش دادم بزور خورد با گریه....اصلا میوه نمیخوره ....سیب گرفتم نخورد موز نخورد ...آبمیوه میخوره البته ازاین پاکتی ها ولی نه میوه نه آبمیوه ی که خونگی باشه نمیخوره حتی اگه تو پاکت آبمیوه باشه...علت اسهالش نمیدونم چیه؟چکار کنم میوه بخوره کسی هست راهنماییم کنه ممنون میشم...امروز پاگذاشت رو بطری آب سرش در اومد تو خونه آب ریخت....پتوش خواستم بشورم آب گرفت از سر تا پام خیس کردعصبانیصبح یه دونه تخم مرغ خواستم سرخ کنم بیدار شد گفت بده به من دادم دستش انداختش زمین کف آشپزخونه گریهعرق سوز ریخته گردنش لختش میکنم تا اذیت نشه فکر میکنه میخواد بره حموم میره در حموم زبونش رو حموم گیر می کنه میگه حمام ها ها حمام هاها حمام...بریم حمام.. ها میگه خودش تایید میکنه یعنی داریم میریم حمام ...جنبه نداره لخت باشه...دیگه در حیاط قفل می کنم باز میکنه میره... وقتی کار بدی میکنه دستای تپلش میذاره رو چشماش میگه مامان دودو...یعنی کار بدی کردم...تا من دعواش نکنم...دو تا دستاش گره میکنه به هم میگه مش {مشت}یهو میزنه تو دماغ باباش بیشتر وقتی باباش حواسش نیست باهاش حرف میزنه باباش گوش نمیده بیچاره باباش دیگه شده کیسه بوکس...جدیدا یاد گرفته قهر میکنه سرش میکنه اونور اگه صداش بزنی میگه نه یعنی با من حرف نزن...یا پتو می گیره رو سرش...احتیاج به یه مذاکره ی درست و حسابی داره ..قلدر شده...متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)