، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
abolfazlabolfazl، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
abolfazlabolfazl، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
abolfazlabolfazl، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

مامان سایه وابوالفضل

بزرگ مرد کوچک مامان

1393/8/26 10:19
نویسنده : سایه
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم ...الان عزیز دل مامانی خوابه ساعت 10:6 صبح...چند وقته تو فکر تولدت هستم چه جوری بگیریم...چی بخریم ...کیکت چه شکلی باشه؟چند نفر دعوت کنیم...تم تولدت چی باشه؟اوووووووو خیلی .از همین الان دلشوره دارم...به بابایی گفتم بریم آتلیه از گل پسرم عکس بگیریم بابا جواد گفت بذار 2 سالش بشه همراه با عکس دفتر چه ش اتلیه هم عکس می گیریم...دوست دارم قبل ازتولدت عکس بگیریم تا واسه جشن داشته باشیم ...ابوالفضل من دیگه آقا شده جیش که داره میگه مامان یا بابا جیش...دیگه شیر مامانی نمیخوره غذا میخوره...هر چی بهش میگیم میگه خایعنی باشه...جارو که سوزونده میره میذاره تو آشپزخونه در می بنده انگشت اشاره شو تکون میده میگه جاوو بد گریه بد...یعنی جارو تو کار بدی کردی تو اشپزخونه میذارمت تا بترسی گریه کنی....از 1سال ونیمگیش از پوشک گرفتمش هر نیم ساعت یک ساعت سر پاش میکردیم...چند وقت پیش گفت جیش تا رسیدیم به دستشویی جیش زد دعواش کردم که اگه نمیکردم بازم میکرد بعد رفتیم توآشپزخونه کارم که تموم شد بهش گفتم بیا بیرون اومد جارو گذاشتم جلوش گفتم جاروی بد اگه دفعه ی دیگه تو خودت جیش کردی تو آشپزخونه میذارمت در رو می بندم لامپ خاموش می کنم فقط گوش میداد بعد کلی با جارو دعوا کرد گفت در رو ببند در بستیم لامپ هم خاموش کردیم بازم گفتم حالا اونجا باش تا با ادب بشی از همون موقع دیگه بموقع جیششو میگه...هر شب از خودم براش قصه می سازم اونم گوش میده خوابش میبره خودم که قصه میگم تو ذهنش رویا پردازی میکنه حتی بعضی وقتا بجای شخصیتا حرف میزنم اونم جو گیر میشه اداشونو در می یاره...کلی برنامه داریم باهم...رنگ زرد آبی قرمز یاد گرفته از رو عروسکای روی بالشتش بهش یاد دادم..تا 2 بلده...زردچوبه ادویه فلفل نمک پودر سیر رب گوجه هم می شناسه... تو تلفظ کلمات خیلی رون تر شده...غرغراش تموم شده ...کلا سرحال تر شده فداش بشم...دوست دارم

پسندها (1)

نظرات (0)